La diversió arriba a l'entrecuix masculí
Els homes demostren cada cop menys limitacions a l'hora d'escollir la seva roba interior i les marques cada cop hi aposten més fort
BarcelonaLa roba interior masculina tradicionalment ha sigut avorridíssima, tant per les formes com cromàticament. Però ara això per fi ha canviat. Les marques cada cop són més conscients que els homes s'atreveixen amb tot i que, per tant, poden abocar més i més creativitat als calçotets que dissenyen. De fet, la roba masculina actual resulta gairebé més atrevida quan és interior que quan és exterior. Deu ser que els homes s'atreveixen més a transgredir els codis tradicionals quan estan en confiança que no en públic... Aquests són alguns exemples de la diversió amb la qual els homes es poden vestir l'entrecuix.
Llaminers
Aquests bòxers lleugerament cenyits d'Asos són nadalencs, però no tant per no poder seguir utilitzant-los fora d'aquesta festivitat. La cintureta prima i els botons a la part frontal fan que també siguin molt còmodes i pràctics.
Commemoratius
La firma nord-americana Calvin Klein ha dedicat una petita col·lecció als conills perquè a la Xina el 2023 és l'any del conill. Ens interessi o no el calendari xinès, aquests particulars bòxers no ajustats de Calvin Klein ens resultaran divertits i còmodes a parts iguals.
'Vintage'
Una figura de la ficció tan retro com és Hulk es converteix en la gràcia d'aquests eslips de la firma italiana Intimissimi. Per als adults fans d'aquests dibuixos animats, aquests calçotets de color negre estaran en el punt mitjà entre sobris i cridaners.
Corporatius
No sempre hem d'anar a buscar la gràcia de la roba interior en estampats curiosos. A Adidas ho saben bé, ja que han fet un gir als seus típics calçotets casual amb el seu logo i amb el to blau identificatiu de la firma.
Únics
A la web Calzoncillosfoto.es permeten estampar amb la foto que es desitgi uns eslips o uns bòxers del color que es vulgui. Hi ha qui, per carinyo, hi posa la foto de la mascota. Hi ha qui, en canvi, hi posa la de la parella. Per si algú que no els hauria de veure, els veu.
Gastronòmics
La temàtica gastronòmica no podia quedar fora de la diversió sobrevinguda a la roba interior masculina. A Kiabi han apostat pels ous ferrats, però també per croissants i altres delícies. A cadascú li agrada una cosa, i la firma francesa ha dissenyat un menú complet.
Romàntics
La firma Lousy Livin Underwear és una especialista en animar la indumentària de l'entrecuix masculí. En aquest model, anomenat Valentines, han apostat pels cors vermells sobre blanc. Una aposta cridanera i molt animada de tall ample i 100% cotó.
Cridaners
No sempre cal optar pels estampats per animar la roba interior. A Zara ho han sabut veure, ja que amb aquests dos bòxers de seersucker en tons ocre i blau aconsegueixen l'animació que altres firmes busquen utilitzant estampats. Aquest tipus de teixit fa que siguin molt frescos i, per tant, ideals per a l'estiu, època a la qual conviden els seus colors.