Moda

Joies daurades: l'objecte de desig de les generacions més joves

La freda tendència del metall platejat ha quedat enrere i les peces de joieria daurades convencen els clients de menys edat

Alguns dels anells masculins de la firma TwoJeys
3 min

BarcelonaEl món de la joieria viu les tendències tant o més que tota la resta. D’un temps ençà, les generacions més joves han abraçat un món que anys enrere havia quedat només en mans d’una part de la població més adulta. Tant és així que són moltes les marques de joieria i bijuteria que han aflorat en la calor de les xarxes socials, on els més joves són els que marquen la pauta. A banda de tornar a desitjar les peces de joieria, les noves generacions escullen portar-ne en abundància i, a més a més, en tons daurats. Tant nois com noies han comprat aquesta tendència i molts cops tant els uns com els altres porten les mateixes peces. És, definitivament, una edat daurada per al sector.

Alguns dels divertits 'charms' de la firma PdPaola

Contrast

Els charms de la firma catalana PdPaola són clàssics i moderns al mateix temps. Es poden comprar d’un en un i crear la combinació que més s’assembli als gustos de qui els ha de portar. Són de plata banyada amb or.

Algunes de les avantguardistes arracades de Tous

Revisió

Més enllà de les icòniques peces de Tous que tothom coneix, la firma catalana té una gran varietat de línies. Algunes, molt innovadores. En són un exemple aquestes arracades de plata vermeil que revisiten les clàssiques anelles.

Un conjunt de collarets de Bershka

Barroc

Les firmes del gran públic no es queden enrere pel que fa a maximitzar els complements de joieria. Bershka proposa portar alhora aquest conjunt de quatre collars, fets de ferro i zinc, que tenen diferents penjolls i diferents formes de baules.

Alguns dels anells masculins de la firma TwoJeys

Juganers

Els influencers Joan Margarit i Biel Juste han convertit la seva marca TwoJeys en una marca internacional. Posar moltes joies als homes i que fossin atrevides ha sigut un dels seus èxits. Els seus segells daurats amb pedres acolorides en són un bon exemple.

Una de les peces que la firma Pandora ha fet amb la fundació de Keith Haring

Modern

Aquest anell de la firma danesa Pandora representa el nou camí de la marca, més avantguardista del que tothom pensa. La seva col·lecció dedicada a l’obra de l’artista urbà Keith Haring renova els seus codis i obre les portes a un públic jove però també exigent.

Un anell de la col·lecció 'Three wishes' de Rabat

Luxe

La casa de joieria i rellotgeria Rabat, amb seu al passeig de Gràcia, proposa aquest anell d’or amb tres diamants de talla brillant dins la seva col·lecció Three wishes. Les tres gemmes representen l’equilibri perfecte, explica la firma barcelonina.

Una de les creacions de la firma valenciana Hèroine

A mida

La casa valenciana Hèroine crea col·leccions pròpies i també peces sota demanda, al gust de cada client. Fins i tot, amb aliances de noces i anells de compromís. La manufactura es fa al barri del Carme, a València.

Una peça clàssica signada per Unode50

Clàssica

Aquesta polsera rígida de la marca Unode50 resulta tot un clàssic. Feta amb un aliatge de metalls i recoberta amb or és apta per millorar un look quotidià però també per acompanyar una proposta més formal i nocturna.

stats