Planeta

Un cel sobresaturat

La irrupció de les companyies ‘low cost’ a principis d’aquest segle ha sigut una peça indispensable per fer augmentar el trànsit de les autopistes que travessen l’espai aeri, amb les seves normes de circulació i policies especials per garantir la seguretat dels milions de ciutadans que cada any pugen a un avió

Un cel sobresaturat
Text: Marta Rodríguez / Gràfics: Esther Utrilla
28/10/2018
1 min

La regió es beneficia de l’enorme pol d’atracció que suposa l’aeroport Hartsfield-Jackson d’Atlanta i es beneficia de l’abaratiment dels bitllets

571 companyies aèries

De les quals 134 són les anomenades ‘low cost’

L’augment dels vols interns obligarà les companyies a incrementar plantilles i a millorar les infraestructures així com a reduir les taxes

El Vell Continent tindrà el creixement més petit segons les previsions. Els avions europeus són els que presenten unes xifres més gran d’ocupació, amb una mitjana del 80%

Les demandes de rutes amb Europa i l’Àsia fan créixer el trànsit aeri, de la mateixa manera que es dispara a Sud-àfrica i Nigèria

Els grans aeroports del golf Pèrsic impulsen el trànsit aeri en aquesta petita regió, que es consolida com un dels grans hubs del món

La Xina i els emergents asiàtics demostren el vigor del sector, a més de la consolidació de destinació turísitca

stats