PrOpostes
2 min

Cursa solidària

A Catalunya hi ha més de 7.000 persones afectades per l'esclerosi múltiple. Recollir fons per lluitar contra la malaltia és l'objectiu de la cursa Mulla't i Corre per l'Esclerosi Múltiple, que té lloc avui al Circuit de Catalunya. La competició solidària comença ben d'hora, a les 9.00 h, amb la cursa de 10.000 metres. Després hi haurà la de 5.000 metres, la d'una milla per a adults i la d'una milla per a nens.

+ INFO

www.fem.es

Un paradís de joguina

Només fa uns mesos que va obrir les portes. Però el Museu de sa Jugueta de Palma ja s'ha convertit en un imprescindible per a l'oci, familiar o no, a la ciutat. S'hi exposa la col·lecció de joguines de tot el món (més de 3.000 peces) atresorada per Ton Boig Clar, i és també un acollidor bar de tapes, exposicions i actuacions en viu.

+ INFO

www.museudesajugueta.es

Barcelona per a romàntics

La ciutat està plena de racons especials per mantenir viva la flama de l'amor o per a una primera cita. La periodista especialitzada en viatges i rutes Cecília Lorenzo n'ofereix una tria acurada en aquest llibre guia que ajuda el lector a veure la ciutat amb uns ulls diferents. Els de l'enamorat que sap que les paraules més tendres, les seves carícies, potser fins i tot el primer petó, es rebran en el millor escenari.

+ INFO

25 plans romàntics a Barcelona . Ed. Columna

Lea. El fil de la vida

A la psicòloga Berta Sugranyes sempre li ha agradat el nom de Lea. Pensava que el posaria a una filla seva, però tot i que n'ha tingut tres finalment cap es diu així. El nom va tornar a emergir quan va iniciar un projecte personal que transcorre en paral·lel a la seva professió. Lea acull la seva dimensió més creativa, la que li permet desconnectar de la feina de cap per abocar-se al treball amb les mans, i també l'activitat que compensa l'estacionalitat de l'ofici. Sota aquest nom s'aixopluga una línia de productes per a nadons totalment artesanal, amb teles molt ben escollides (suavitat, disseny, aptes per a les pells més sensibles), i creacions pensades per al guarda-roba més pràctic dels infants. Les peces s'agrupen en quatre categories: per sortir (canviadors, bosses de berenar, porta-xumet), per estar per casa (pitets -de cotó i de tovallola-, tovalloles per penjar al coll o per al bany), per dormir (mantes d'estiu i polars, coixins, ninos) i per regalar. Els articles es fan per encàrrec i es poden personalitzar les teles, les mides i els packs de regal.

+ INFO

www.elhilodelavida.com

stats